úterý 29. listopadu 2016

Prosinec s ležáky



Už se blíží prosinec, takže brzo začíná prosinec s ležáky.
Vím, že jsem psala, že startovací články spustíme prvního, ale nedalo mi to, když mám chvíli klidu.
Jakmile jsem spustila info článek, připravila jsem si hromádku knih, které jsem měla v plánu číst. Jenže jsem to neustále měnila a měnila. 
Nakonec to dopadlo takhle. Není jich moc, ale jsou to knihy, které bych si chtěla hodně přečíst a už mi tu nějaký čas leží. Doufám, že jich zvládnu přečíst co nejvíc, protože tak silná, bych si nevzala žádný recenzák opravdu nejsem, ale zmírnila jsem se. :-D


Jak už jsem psala, není to ale o počtech, žádný hon. Knihy miluji a nechtěla bych si to zhnusit, takže i kdybych zvládla jen jednu, budu ráda.
Probíhá to tedy celý prosinec a níže jsou blogy a fb stránka, na kterých to bude také probíhat. Takže přes odkazy se můžete mrknout dál. Ještě vás trošku seznámím s knihami, které mám v hromádce.

Temná hra paměti je knih, která mě zaujala tím, že se odehrává uprostřed Skotské vysočiny a já Skotsko prostě miluji. Má to být temný příběh, tak jsem zvědavá.
Věštkyně je od mé oblíbené Woodové, která mě ještě nikdy nezklamala. Jde tam o svitky, které mají dokázat, že mesiáš byla žena, nebo něco v tom smyslu a na archeoložku, která to objevila bude pořádán hon. :-)

Atlantský gen je o možném konci světa. Jenže někdo objeví gen,který by mohl vše zastavit. Já už od autora četla Let 305 a ten byl úžasný, takže na gen se hodně těším.
Parfém: Příběh vraha jsem viděla mnohokrát jako film, takže když jsem zjistila, že je kniha, musela jsem ji mít, obzvlášť, když patří mezi filmovou řadu, kterou sbírám. Je to o mladíkovy, který dokáže vyrábět úžasné parfémy, stane se slavným, jenže se pak rozhodne zkoumat, z čeho všeho se dá parfém udělat. Aspoň tak si to pamatuji. :-)

Gutta z Bubnu je kniha od mé oblíbené blogerky. Jedná se o historický román o mladé šlechtičně, která se provdá za pána hradu Buben. Ten po ní chce jedno. Dědice. 
Mám jasno v tom, že tahle kniha bude první, protože se na ní těším od chvíle, kdy vyšla. :-)

Blogy, které se účastní:
1) Knižní blog neblog? http://knihomolkanamaterske.blogspot.cz/
2) The Book Talk Blog   www.thebooktalkblog.blogspot.cz
3) Dragell  http://dragell.cz/
4) Knihy podle Iri, http://iyjknihy.uxes.cz/
5) Fia Mór is running! (and reading), fiamorisrunning.blogspot.cz 
6) Knižní kavárna u Nely Www.kniznikavarna.blogspot.cz

Pokud nemáte blog, ani fb stránku a chcete se také zúčastnit, můžete kdekoliv v fb napsat příspěvek s knihou, nebo knihami a připsat tam hashtag s #prosinecslezaky na který když pak kliknete, uvidíte všechny příspěvky. :-) 
Tak držím palce ať vám to dopadne co nejlépe. :-)

3 komentáře:

  1. Hoci žiadnu z kníh nepoznám, prajem ti príjemné čítanie a prajem ti, aby si stihla prečítať čo najviac :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja uz jsem zacala ted,konecne vsechno povinne jsem mela z krku a četla si svoje a mam uz treti knihu z vlastní zasoby. Spokojenost:)
    Katy

    OdpovědětVymazat
  3. Na Guttu se taky těším už pěkně dlouho, ale stále čeká, chudák. To samé Parfém, příběh vraha. Tak ať se daří :)

    OdpovědětVymazat