úterý 18. července 2017

Přírůstky 22

Po ne zas tak delší době jsou tu přírůstky. Přišla mi jedna dlouho očekávaná objednávka z Knižního klubu, recenzní výtisky, dostala jsem se do knihkupectví a nakonec jedna předobjednávka, která měla podpořit vydání jednoho pokračování. A jelikož mi dnes konečně přišel kabel k noťasu (hurááá :-D ), tak se můžu už pochlubit, co se mi tu zase nahromadilo.
Tak se jdeme podívat, které knihy došly do mé knihovny.

Jako první tedy balíček z KK. Kdo mě sleduje ví, že oba díly Koruny tří jsem četla jako e-knihy. No a jelikož se mi opravdu hodně zalíbily, zatoužila jsem je mít v knihovně. Na živo jsou opravdu krásné, to se musí nechat a někdy si je přečtu klasicky.

Nedostižní a Mr. Holmes jsou knihy z výprodeje. Vůbec jsem nevěděla, co Nedostižní jsou a když mi po dlouhý době objednávka přišla, nevěděla jsem to stále. Asi jsem je koupila kvůli obálce, fakt nevím. :-D Jsem z té knihy nějak rozházená, tak jsem zvědavá, co mě čeká. A Mr. Holmese mám na doporučení. Prý je podle toho moc pěkný film, takže se mám na co těšit.

Jooooo, Odinovo dítě jsem chtěla táááák dlouho, takže jsem využila toho, že vyšla Plíseň a objednala si je najednou. Jen se bojím je přečíst. Znáte to, přečtete si skvělou knihu a pak čekáte na pokračování věčnost a to já nesnáším. Takže buď počkám, až budu mít doma všechny, nebo to nevydržím. :-D

Odpusť mi Megan mi přijde jako docela odsuzovaná kniha. Většinou když někde vidím recenzi, nebo něčí názor, tak z ní nejsou moc lidi nadšení. Jenže byla ve výprodeji a mám chuť jí zkusit, takže jsem těch pár korun obětovala. Alenku v říši Zombie jsem tu měla snad rok v originále. Za ten rok jsem nebyla schopná se ji snažit přečíst, takže ani nevíte jakou mám radost z toho, že konečně vyšla v češtině. Konečně mám volnou cestu. :-D

V údolí lišek jsem si koupila do série. Autorka je hodně oblíbená, takže si ji toužím taky přečíst. A Tichá modlitba je důvod čekání na balíček. Dlouho očekávaná novinka na kterou se těšil určitě každý, kdo četl předchozí díly. A s každým dílem je obálka krásnější a krásnější.

Dívčí válka je recenzní výtisk od Alpressu. Když jsem viděla jméno Oldřiška Ciprová, bylo mi hned jasný, že si ji musím přečíst, protože jsem od ní četla zatím jen jednu knihu, ale hned jsem měla jasno, že musím mít každou. Dívčí válka zase vypadá na jednohubku, ale to nevadí, určitě to bude zase příjemné čtení.

Zázrak je recenzní výtisk z Euromedie. Od autorky jsem četla Pokoj a Zázrak je naprosto jiné kafe, přesto dost lákavé. Je to psychologický román odehrávající se v Irsku v devatenáctém století. Myslím si, že nejsem jediná koho něco takového láká.

Žena se sovou je druhý díl antologie našich fantastů. Když se objevil předprodej, rozhodně jsem se rozhodla je zase podpořit. Tentokrát jsem dostala ke knize karty a za vyšší cenu knihu navíc.

Tou knihou jsou Zpívající věže, které jsem si chtěla zakoupit přímo od autorky. Nakonec jsem je získala tímto způsobem a dokonce s podpisem. :-) Jen mám problém, protože moje polička s našimi autory praská ve všech, takže potřebuji novou...

Jeden den jsem se dostala do knihkupectví a nebýt tam se mnou přítel, rozhodně bych nešla domu s jen jednou knihou. :-D Naštěstí jsem ukořistila ve výprodeji takovou, kterou mám na seznamu taky už delší čas. Není to šťastné čtivo, ale jak říkám a budu stále, na ty šílenosti co se děli by se nemělo zapomínat, aby se jednou zase neopakovali. Nebylo to nic pěkného, miliony lidí trpělo... a dobrý, stačí že si pobrečím zase při čtení.

To je zase na čas vše. Poslední dobou jsem pořád nějaká unavená, nebo mě venku ždímají děti. :-D Takže nečtu tolik kolik bych chtěla. Normálně se těším na zimu, sice budu chodit nabalená jak balík, ale většinu času budu doma v teplíčku, s čajíčkem a haldou knih...
Pokud jste něco četli, nebo mi chcete něco povědět, rozhodně pište. :-) Tak se mějte a doufám, že jste na tom s čtením líp než teď já. :-)

13 komentářů:

  1. Pěkné kousky :) Na novou Angelu Marsons se taky chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no já se na ní těším jako malý dítě. :-D

      Vymazat
  2. Super kousky, nejvíce mě však zaujala Linková a Donoghue, jelikož její Pokoj se mi moc líbil :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Donoghue je naprosto jiná než Pokoj, takže jsem opravdu zvědavá. :-)

      Vymazat
  3. Krásné knihy :) Já se chystám na Odpusť mi Megan a Odinovo dítě, jsem hodně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Tak přeji příjemné čtení. :-)

      Vymazat
  4. To je zase nálož :) Krásné novinky. Jména čísel jsem dlouho chtěla a také jsem je kupovala teď ve výprodeji, tak z nich mám o to větší radost. Souhlasím s tím, že tyto knihy je třeba číst a že je potřeba připomínat události historie. A moc se těším na Tichou modlitbu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malý přírůstky mít asi nikdy nebudu. :-D Já když čísla viděla ve výloze tak mě nemohl přítel nemohl zastavit. :-D

      Vymazat
  5. Hele, hned první dvě knížky, nad kterými jsem se zasekla a slintala nad obálkami. Ach. Jinak je tam spousta knih, které bych si taky někdy v budoucnu pořídila a pak i přečetla. Můžu jen doufat, že mi to někdy povede :)
    Závidím. Maličko :D
    http://aynarra.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jak vidím,jsou to samé pěkné knihy, užij si čtení a budu se těšit na recenze. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Plíseň teď čtu :) Ódinovo dítě mě sice neuchvátilo tak jako jiné, ale byla jsem na pokračování zvědavá.
    Ať se knížky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. tyjo to je pekna naloz knizek :-D Koruna ma krasny obalky, taky je mam doma, a Plisen mam ted rozectenou, ale jednicka se mi zda lepsi :(

    OdpovědětVymazat