středa 9. srpna 2017

Narozeninová soutěž


Je to tu, můj blog slaví první rok. Ve skutečnosti to bylo 20. června, jenže jsem se k tomu pořádně nedostala. Právě jsem se koukala na svojí první recenzi a musím se smát. Bylo to na knihu Postav hlídku a je taková kraťoučká, nijaká, ale dostala jsem se na můj vkus daleko a doufám, že čím dýl budu psát, tím to bude lepší. I když, abych se dostala na úroveň jiných blogerek, musela bych psát tak deset let. :-D
Blog jsem začala psát sama pro sebe hlavně pro to, abych věděla co jsem četla, jaké to bylo a hlavně abych se sebezdokonalovala. Celý život jsem měla problém s gramatikou a co píšu, pomaličku ale jistě se to lepší. A ten osobní ráz je na mých recenzích myslím vidět. Co jsem koukala, tak nejlepší jsou pořádné recenze, dlouhé, objektivní, jenže mě osobně je nebaví číst, proto sama takové nepíšu.
Radši mám takové blogerky, které píšou sami za sebe a ne proto, aby knihu rozebrali dopodrobna, ale aby se se svým zážitkem podělili. Takže se toho sama držím.
Kdo je mým pravidelným čtenářem, tak jste si určitě povšimly, že mám teď takové hodně slabé období. Loni jsem psala různé články, nejen recenze, četla jsem každý den několik hodin a psala na blog pravidelně. Jenže tento rok moc dobře nezačal. Objevil se jeden rodinný problém, pak další a další a už se to strhlo jako lavina. Bohužel, na moje čtení a psaní to mělo velký vliv. Jednu chvíli jsem měla úplný zásek a pak jsem se začala pomaličku vracet, což mi vydrželo do teď. A jako by to nebylo málo, nakupila se mi tu hromada recenzáků, takže teď nečtu nic jiného. Na druhou stranu jsem ráda, že jsem si vybrala tak krásné knihy, protože kdyby se mi nějaká nelíbila, měla bych zásek číslo dvě. :-D
Tak ale aby to nebylo zase tak negativní, tak se musím přiznat, že problémy se ztrácejí a hodně mi pomohl nový přítel. A můžu to s čistým srdcem svést na něj, že nemůžu najet na vlnu, na které jsem jela dřív, protože s ním chci trávit každou vteřinu. :-D
No dobrý, tak vyznání bylo dost, jen jsem chtěla nějak obecně vysvětlit, proč to tu není jako dřív. A teď se jdeme vrhnout na tu soutěž. Už asi měsíc jsem přemýšlela, co si na vás vymyslím. Jenže pak jsem si řekla, že za to moje zanedbávání, si zasloužíte něco jednoduchého, aby si mohl zasoutěžit opravdu každý. Takže vás trýznit nebudu, nebojte. A o co se vlastně soutěží? Mám tu dvě knihy, tím pádem dvě výhry. Jsou to odlišný žánry, takže doufám, že se všem zavděčím. :-P

Pravidla soutěže:
1. Soutěž jen pro čtenáře ČR
2. Do komentáře či do mailu (piesse15@seznam.cz) mi napište, jakou knihu by jste chtěli a proč.
3. Ta nejlehčí otázka..... Jaká kniha je pro vás zatím TOP v tomto roce?
4. Napište mi svůj mail, abych vás měla jak kontaktovat v případě výhry.
5. Soutěž trvá od 9.8 do 18.8., poté vyhlásím vítěze během pár dní. :-)


Aby jste věděli o co se soutěží, tak zde máte ještě anotace. :-)

Kruh věrných
Zlo má jméno Lilith – v její náruči našlo věčné zatracení příliš mnoho mužů, a to včetně Hoytova bratra. Hoyt sám se nemůže s temnou sirénou rovnat, ale společně s pěticí mocných zakusí, jak nezlomné jsou jeho duch i srdce.

Zlo
NEJHORŠÍ SKUTKY…
Mladý newyorský policista, který je po mnoho měsíců nasazen jako tajný agent do hnízda drogové mafie, nakonec nezvládne krajní situaci a těžce zraní člověka. Marshalla trápí pochybnosti a výčitky svědomí za tento čin i za násilné činy jiných policistů, jež ve své kariéře zažil. Chce skončit, odejít od policie a vůbec zmizet z města. Ještě k tomu se schází s Chloe, dcerou mafiánského bosse, a vypadá to vážněji než jen jako zálet. Pak ale v sídle mafie dojde k přestřelce… 
… HO DOSTIHNOU ZÁROVEŇ S NAJATÝM VRAHEM
Několik let nato žije Marshall v ústraní v rámci ochrany svědků, ale stále ho pronásledují pocity viny. Když ve městě zmizí mladá žena Alyce Rayová, která mu na fotografii v novinách něčím připomíná Chloe, pustí se do riskantního vyšetřování jejího únosu. Jednotlivec by sice neměl píchat do vosího hnízda organizovaných zločinců, Marshallův důrazný postup však nese ovoce. Když už chybí málo, aby záhadné zmizení objasnil, dostihne ho jeho minulost – a také profesionální zabiják.

Doufám, že vás knihy zaujali a budu se těšit na vaše maily a komentáře. Přeji hodně štěstí. :-)

7 komentářů:

  1. Gratuluji k prvním narozeninám :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj a gratuluju :)
    Přála bych si knihu Zlo, protože Kruh věrných už mám ;).
    Top tohoto roku pro mě byl zatím Stín větru od Zafóna, nádherná kniha.
    Můj mail je kuliskova.
    @seznam.cz

    OdpovědětVymazat

  3. Chtěla bych knihu Zlo, protože má krátký název.
    Pro mě je nejlepší letošní knihou Citlivý člověk od Jáchyma Topola.
    stanahala@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. K blogovým narozeninám gratuluju! :)
    Přála bych si knihu Kruh věrných, na autorku slýchám samou chválu, ale ještě jsem od ní nic nečetla a ráda bych to napravila. :)
    Za mě je top knihou za tenhle rok Kateřina Aragonská: Práva královna.
    TheMellory@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, k narozeninám tvému blogu preji vše nej nej nej a spousty krásných knih :)z výběru knih bych si moc přála Kruh věrných :). Za mě top kniha roku určitě Hana :). iva.burdova@seznam.cz
    Přeji hezký den Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné první narozeniny přeju! Já bych si přála Zlo, to je přesně ta kniha, které já můžu.:) Nejlepší kniha tohoto roku? hm hm? Já bych řekla, že Poslední anglická královna ze série Jefferson Tayte, ta mě vážně hodně bavila. slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji k prvním narozeninám. :)
    Vybrala bych si Kruh věrných, protože Zlo už doma mám a navíc na brigádě v knihkupectví často slyším chválu na Noru Roberts a já od ní ještě nic nečetla, tak bych to chtěla napravit.
    Letos jsem nejvíce nadšená z Dvora mlhy a hněvu, hrozně se těším na pokračování.
    spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat